lørdag 13. desember 2008

Lucia


På torsdag var det Lucia-fering i barnehagen med tog, lussekatter og gløgg... Koselig! Sigrid er den minste, men definitivt den søteste jenta i hele barnehagen! De siste dagene har jeg gjort et forsøk på å få unna litt julegaver og julebakst. Hadde en plan å være tidlig ferdig i år, men masse retting har hindret meg... Nå er rettingen ferdig og "bare" noen rapporter igjen før juleferien kan starte! Gleder meg!
I dag hadde vi masse besøk. Måtte ha hjelp til å spise opp de knall gule lussekattene jeg og Sigrid lagde i morges! Julebrus og julete er med på å sette meg i rett stemning!
Gleder meg til folk kommer hjem til jul... Miss you! Ser fram til å se veldig gravide Ingvild! Tenk om babyen kommer på bursdagen min da!!! Juhu...



5 kommentarer:

tone almhjell sa...

Jeg vet nå ikke helt, jeg tror Sigrid har hard konkurranse fra mamman sin på å være søtest i barnehagen :)

Snart kommer vi, vettu! Hurra!

Anonym sa...

åååå søta! savne dokker masse masse...



mari

Kirsti sa...

well, thank you, but I don't think so....

Li:ne sa...

Jeg vil også gose i den strikkedressen!

Anonym sa...

søte lucia-frøkna :)