torsdag 22. januar 2009

Gode nyheter...

Lille gull har vært til to oppfølgingsavtaler til leger på sykehuset denne uka. Øre-legen (vet ikke om det heter det, ør-nese-hals legen...) var fornøyd med at hun ikke lenger har væske i mellomøret og at alt ser bra ut ang hørsel! Vi trenger ikke komme tilbake! Ortopeden som har fulgt hoften hennes siden hun var 6 uker tror at alt er bra og var fornøyd med at venstre pekefinger er mer åpen enn tidligere. Tilbake først om et år! Deilig!

Vi skal begynne med bassengtrening en dag i uka også nå. Glad vi får tilgang til det som kan være til hjelp...

Etter en uke med mye fravær fra jobb pga legebesøk, kurs og forkjølet gull skal det vel ikke være noe problem å komme meg gjennom fredagen på jobb;) Likevel blir det godt med mer fri og kos med gull!!!

God helg til alle og masse lykkeønskninger til Tanja som har eksamen i morra!
Heier på deg!

4 kommentarer:

Anonym sa...

OI.. Snille Kirsti <3 Jeg tror jeg står da.. takket være for at du heiet på meg sikkert :) Glad for å høre at ting går bra med lillegull! Glad i dere! KLem!

Anonym sa...

jeg heier på sigrid <3

marimari

Li:ne sa...

Flinke lillegull!

tone almhjell sa...

Kjempegode nyheter! Så genialt!