fredag 16. januar 2009

Hjemme alene...

Ken og Ina er på helgatur til Ålesund, og jeg og Sigrid er alene hjemme! Rart. Roen senker seg... Ingen planer, bare ro og kos! (vel... har en prøve å lage, timer å forberede og hus som så absolutt burde vært grundig vakset...)

Nå er det 4 uker og 2 dager igjen på jobb før vi reiser til syden hele hurven! Gleder meg masse til sol og ferie! Og i tiden før vi reiser til syden skal vi være hundepassere, mamma og pappa skal til Cuba!!! Jeg skal også bli sånn når jeg blir pensjonist! Reise, reise og reise. Blir bra med hund i hus for en periode! Blir masse tur og frisk luft...

Drømmer om dette nå...



2 kommentarer:

Anonym sa...

synd jeg ikke kom i helga, det hadde vært stas! vi tar det igjen senere babe! Mailen kommer hjem snart også, så da kan jeg slå et par fluer i samme smekk...

love u

marimari

Anonym sa...

Hei du, en rettelse, vi var på Sjøholt, men man kan også si at vi var i Ålesund, siden vi var i Atlanterhavsparken en tur...