tirsdag 9. juni 2009

Båt og hjertesukk...


Jeg har alltid ønsket meg egen båt. Pappa har selvsagt båt, og nå har nok Sigrid lyst på båt også! Klar for turer til Grip! Som jeg savner Grip... Tirsdag skal vi på møte med alt som går og kryper av instanser og personer rundt Sigrid i bhg osv. Gruer meg. Nå blir vi påminnt at Sigrid faktisk har en diagnose, og det er tøft. Strever med å komme meg videre. Det er utrolig mye urettferdighet i verden rundt oss, likevel stamper jeg rundt i søla og synes synd på oss. Teit, for vi har utrolig mye å være takknemlig for! Vi har verdens nydeligste jente og jeg elsker henne over alt! Et aldri så lite hjertesukk...

5 kommentarer:

Ingvild H sa...

Verdens søteste Sigrid og verdens beste Kirsti!

Jeg ser Ken i bakgrunnen, jeg tror han også har lyst på båt....;)

Kenji sa...

Ken har VELDIG VELIDIG VELDIG lyst på båt.... Og vi har verdens beste Sigrid!!!

tone almhjell sa...

Ja, verdens beste Sigrid, og verdens beste Kirstimamma, som fortjener en kos.

Kirsti sa...

Søte og snille dere er! Gikk bra på møtet. Snakket ikke om mitt lille gull, men var advokaten hennes! Likevel en rar og slitsom dag. Spist en hel pakke kjeks til trøst - vel det er en hel dose med dårlig samvittighet som banker meg hardt i hodet nå...

Li:ne sa...

Flinke er dere! Og det er lov til å synes synd på seg selv også, bare man ikke lar det prege livet for mye.