torsdag 18. juni 2009

Rapport meg her og evaluer meg der....

Klassisk.
Når det nærmer seg ferie er det mye å gjøre. Veldig mye. Rapporter, evalueringer av det vi har gjort, fraværsføring og ikke minst karaktersetting.... Ferdig med karakterer. Det elendige nettverket til kommunen gjorde at jeg ikke fikk skrevet rapportene der jeg skulle skrive dem i dag, ble så sint at jeg dro på Futura og kjøpte meg klær i stedet! Nice...


Ken er på nattvakt, og siden det er så kjedelig å legge seg alene sitter jeg oppe lenge, lenge.... I morra skal vi besøke den nye barnehagen. Det blir spennende! Håper Sigrid kommer til å like seg!



Etter barnehagebesøk skal vi bade i sykehusbassenget! Det er gøy! Sigrid elsker det. Er tøff som bare juling den jenta!

Og om to uker... Da er vi her:

4 kommentarer:

tone almhjell sa...

Jeg tror jeg ville valgt sydenstedet fremfor barnehagen, men det var jo sol på det ene bildet, så det er vel ikke helt rettferdig.

Kirsti sa...

barnehagen var kjempefin inni. Passer perfekt for vårt lille gull vil jeg tro!

Li:ne sa...

Hvorfor er det alltid slik at det blir kjempetravelt rett før fri? Da bruker man jo første delen av ferien bare på å trekke pusten. Men, jaja. Bedre enn å ikke ha ferie.

Bra du vet hvordan du skal håndtere motgangen, i alle fall ;)

I-Ingvild sa...

jeg savner faktisk litt jobbstresset før ferie, for jeg har ikke riktig sommerferiefølelsen enda...