fredag 21. november 2008

boring... or....

Sitter vakt mens elevene sliter med heldags i norsk... Nå har jeg forberedt ganske mye til neste uke, rettet en haug med prøver og nå er det avveksling! Det er kjedelig å sitte her bare da, men det er jo bedre for meg enn for de stakkar 5 som svetter over teksten sin akkurat nå...

Helg! Skal til mamma og pappa og feire bryllupsdagen deres i kveld. Koselig, for Ken er på jobb...

Snø er det samme som snøballkasting som er det samme som brev hjem her på skolen... Kjenner at jeg synes det er veldig strengt, og det er ikke gøy å ha inspeksjon når vi ikke gjør noe annet enn å notere navn... Liker ikke holde på sånn jeg! Klart de vil kaste snøball! Men så er det jo at det kan skje ting... well well...

Nok skravling! Back to work!

1 kommentar:

Anonym sa...

Er det koselig i selskap fordi jeg er på jobb???? Hmmmmm...