torsdag 20. november 2008

puhh...


What a day:
Bussing til Nordlandet for å hente bil, kjøre på superglatt vei til fysio med Sigrid, deretter videre på, om mulig enda glattere veier, til barnehagen, så tilbake for å kjøpe ting og tang på tilbud på babybutikk (Sigrid skal få seg potte!)
, løpe til mr av hat-albue og hat-hånd, så hente alle mine kjære på litt mindre glatte veier, videre til futura for å kjøpe juleantrekk til mine to søte, søte jenter (den ene får tenner, den andre mister tenner og mangler i skrivende stund de to fremste tennene oppe og den ene fremme nede, men greier likevel å plystre!), julegaver til Jørgen og sokker til meg selv (lucky me...), deretter kø-kjøring til Karihola, middag og "drømmehagen" på NRK3, leksehjelp, bading, sutring og grøt-kasting før seng for de to søte. "Nå er det meg" sier trollmor i fjordland reklamen, og sånn er det for meg nå, nå er det meg!

Ken har kjøpt bill til Ylvis i Trondheim om 2 uker, så nå må jeg finne hotell! Barnefri, show og hotell hele helga!

Fy søren jeg er heldig som har det sånn som jeg har det...

Men hva gir man til mamma og pappa i julegave? De er verdens snilleste og stiller opp 100% hele tiden, og pappa ønsker seg ullsokker... Jeezzz! Hadde avtale med Ken om at vi sammen skulle kjøpe noe sammen til oss selv i år, veldig praktisk og greit, dog ikke like romantisk... Men nå har han brutt avtalen om praktiske løsninger og blitt romantisk! Hva kjøper jeg til han da???? Hilfe...

1 kommentar:

Li:ne sa...

Det må jo finnes ting som er både romantiske og praktiske. Eller i det minste romantiske, men ikke dyre. Jeg skal vri hjernen.