søndag 16. november 2008

det var det jeg visste...


Jeg greier ikke finne tid til å oppdatere her like ofte som man skulle ønske man hadde! Nå skal jeg få til noe igjen! Blir litt rykk og napp her!
Update:
-Sigrid har vært syk og tufs... Øyebetennelse og host og hark. Blir vel frisk til våren...
-Terri har bodd hos oss en uke og jeg har gått tur i all slags vær! Ganske delig, spesielt når jeg vet at det er for en uke og ikke et år... I går gikk vi tur på morra'n i regn og hagl. Terri ville snu etter 50m. Ikke godt med hagl på snute. I løpet av turen måtte vi søke ly i et busskur.
-Ken kom hjem med fine roser i går. Jeg har vært alt for mye alene hjemme i det siste så det passet veldig bra med blomster! Poeng!
-Har begynt med julegaveshopping! Artig å kjøpe til barn! Herregud, så mange og fine gaver barn får nå for tiden! Elsker å kjøpe gaver til mine tante- og fadderbarn! Sigrid får en fin rød trehjulsykkel, men Ina har vi ikke funnet noe til enda. Selv om hun har mange ønsker, så er det ikke lett å finne den perfekte gaven til henne... Skøyter får hun av lillesøstra si...
-Befant meg ute på konsert og fest i går! Lite forventninger og stor suksess!!! Hadde ikke bill til El Cuero, men fikk komme inn rett etter de satte igang likevel! Herlig god gammel rock! Ble sent i går også... Ramlet inn dørene litt over fire. Kunne ikke legge meg med en gang da, så satt oppe og drakk cola, spiste sjokoladen av bringebærtopper (spiste ikke bringebærgeleen selvsagt) og så på tv-shop! Det er gøy det når man ikke er helt edru...
-Burde brukt tiden til å lage prøve i samfunn. Og rettet prøver i rle... puhh...

For tiden alene hjemme (helt alene!) og koser meg med El Cuero på cd-spiller'n og cola i glasset... Fy søren jeg elsker å være helt alene hjemme! Samtidig som jeg savner lille gull noe helt enormt! Har ikke sett henne i dag. Sukk. Håper de kommer hjem snart sånn at vi kan kose!

Vurderer å begynne med julebakst om ikke så alt for lenge! Hjørdis har lovd å stille opp med ferdig deig til berlinerkranser, så da er den sorten berga i år også! Hva skulle vi gjort uten Hjørdis??? Hun er enestående! Så må vi vel ha juleverksted også! Sånn at Ina får lagd julegaver til besteforeldre og andre ofre! På barneskolen lagde jeg askebeger i leire til min tre år eldre søster... Hjemmelagde gaver er ikke alltid suksess...

6 kommentarer:

tone almhjell sa...

Hei jenta, så koselig å få en oppdatering! Jeg har savnet deg her :)

Du er heldig som har en Hjørdis.

Jeg kommer ikke hjem før 21. desember i år, så jeg vet ikke hvordan det blir med bakstenivået. Men så lenge Line lager havrekjeks og jeg lager karamellpudding, ordner alt seg.

Jeg har også begynt på julegavene. Kjeld sin er faktisk allerede levert!

Anonym sa...

puh... godt å se at du er i live på bloggen iallfall!

nå må dere bortskjemte wirumer lære dere å lage berlinerkranser selv! jeg har blitt super godt på det, tok en kjapp tlf til hjørdis, fikk oppskrifta og laga sjøl! tviler heller ikke på at du og resten av wirum slekta er opplæringsdyktige, så dette bør dere klare! så det så...
(var jeg litt streng nå????)

...men savner dere masse og håper dere kommer hit snart!

snø klem fra trondheim :)

Kirsti sa...

Du er litt streng nå ja Mari, men hvorfor lage selv når vi har Hjørdis?????

Li:ne sa...

Uansett kilde: berlinerkranser er søte. Og det er du også.

Anonym sa...

Det går iallefall an å PRØVE å lage selv først! hmpf....

Anonym sa...

... jaja