fredag 17. oktober 2008

etterlysning...


Fikk inn en etterlysning om mangel på blogg her om dagen... Så da må man vel bare forholde seg til etterspørselen og gi etter for press... ha ha!

Fra klyse til noe annet! Noen sa en gang til meg at dersom en skal ha blogg må den oppdateres jevnlig. Jeg trodde ikke jeg kom til å orke å bruke tid på facebook i sin tid, men det gjør jeg jo, så kanskje jeg faktisk har mer tid til dette enn jeg trodde! Vel, jeg skal i alle fall prøve! Liker jo å følge med til Line, Tone og Camilla, så vi får se hvor lenge dette varer!!! OK, good luck kirstythirsty....

3 kommentarer:

camilla sa...

heia!
kommer vel til å se deg oftere her enn vi gjør ellers tenker jeg...
på tide å møtes snart.
håper alle har det bra i alle fall!

Li:ne sa...

Hurra! Kirstiblogg! Jeg er allerede fan.

tone almhjell sa...

Du skal rett inn på lista mi, ja. Det er sånn en fin måte å følge med på hva som skjer i gode venners liv, selv når man ikke har muligheten til å være der så ofte. Dessuten blir man enda bedre kjent. Hurra!