lørdag 25. oktober 2008

Kinokveld i heimen...



I kveld er Ken på fest. Jeg og Ina har hatt kinokveld! Så en film vi kjøpte i dag. Slo av alle lysene, hadde popcorn, julebrus og bilar på bordet! Fantastisk koselig! Nå er filmen over, jenta i seng og jeg er glad jeg ikke er på fest! Fikk min dose i går! Oktoberfest med folka på jobben! Jeg stilte i sorte klær, rød hatt og smykke og gule sko! Er det temafest, så er det temafest! Jeg var den eneste som hadde tenkt på det da...

Gleder meg til Line kommer om nesten 2 uker! Dere er så alt for langt unna meg... Måtte bare legge til bildet Line tok av meg og Sigrid da de var hjemme sist! Flinke fotografen!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, du var så fin og tematisk riktig antrukket i går at jeg ble grådig imponert:) Likte spesielt skoene dine godt! Gute nacht meine liebe Frau!

tone almhjell sa...

Oj, Heidi Klum kommenterer på bloggen din, Kirsti. Det er ikke verst.

Men det hørtes ut som en superkoselig jentekveld. Jeg og Line skal ha en snart vi også, ikke sant fnugg, med Sex and the City og diverse andre romcomskatter.

Kirsti sa...

Jeg og Heidi Klum er bestiser vi sjø!!!
Nå er det snart Ada-bursdag!

Li:ne sa...

Jeg husker vi var med og kjøpte gule sko! Du er kul.