onsdag 29. oktober 2008

Årets første og litt til...









I dag har jeg spist årets første kakemann! Jaggu var det godt! ...og klementiner på jobb! I går måtte jeg ta taxi på jobb. Det snødde og var glatt og jeg hadde sommerdekk på bilen. Etter å ha spunnet på den glatte veien til barnehagen, fant jeg det mest fornuftig å sette igjen bilen og kjøre standsmessig til jobb...


Min lille engel er 13 måneder og hun elsker å bade!!! I natt holdt hun Ken våken i mange, mange timer... Satser på at hun vil sove i natt!

4 kommentarer:

Li:ne sa...

Jeg har spist årets første julekake, courtesy of Tone. Vi rullet deig fra kjøleskapet på kjøkkenbenken og stekte mens teen trakk. Perfekt.

Jeg har også hatt på meg stianmammaarvede vinterstøvletter i dag. Min versjon av piggdekk.

tone almhjell sa...

Din versjon av piggdekk er stylish, dear. Jeg har arvet et par hansker av Anne som du må låne til, selv om de er litt tynne.

Jeg har klementiner i hus, drikker masse karamellte, har nybakt brød og hører på Tre nøtter til Askepott. Det er jo jobbrelatert. Haha.

Anonym sa...

mmmm, jeg drikke juleprus! det er også godt og lager julesteming. I morgen skal jeg ta med med 6 flasker juleprus til oslo og leke litt tidlig julenisse til ei venninne som er så snill og lar meg få bo der når jeg skal på kurs!!!! Jeg kunne sikkert tatt på meg julenisse maske også, ingen som hadde reagert lell sikkert... jula har liksom gjort sitt inntog over alt nå virker det som....

Søte lille sigrid kunne vært modell. hun har objektet i fokus, og det er bra i følge vendela. hun kunne solgt tannkrem... tjohei!

Marri

Li:ne sa...

Ligner ikke Sigrid ganske mye på Sissel eller en Sisselbaby på bildet i sprinkelsenga?